Altre Lingue

  • RF Alarm System
  • RF Alarm System

RF Alarm System

Dimension: 157 * 37 * 9cm

Frequency: 8.2MHz / 10MHz

a materia: Alloria d'aluminiu

francese voltage: 220 / 110V

Carton size:160 * 42 * 22cm

Ferro: 1set / ctn, 17KG, 0.14CBM

  • Info Produse

I sistemi EAS operanu da un principiu simplice indipendentemente da u fabbricante o da u tippu specificu di tecnulugia aduprata: un trasmettitore invia un segnale à frequenze definite à un ricevitore. Questu crea una zona di sorveglianza, di solitu in una navata di pagamentu o una uscita in u casu di i negozi di vendita. À l'entrata in a zona, un tag o etichetta cù caratteristiche speciali crea una perturbazione, chì hè rilevata da u ricevitore. U mezu esattu cù u quale l'etichetta o l'etichetta interrompe u signale hè una parte distintiva di i diversi sistemi EAS. Per esempiu, tag o etichette ponu cambià u signale aduprendu una sèmplice giunzione à semiconduttore (u bloccu di basa di basa di un circuitu integratu), un circuitu sintonizatu cumpostu da un induttore è un condensatore, strisce magnetiche o fili soffici, o risonatori vibranti.

Per cuncepimentu, u signale disturbatu creatu da u tag è rilevatu da u ricevitore hè distintivu è micca prubabile di esse creatu da circustanze naturali. U tag hè l'elementu chjave, perchè deve creà un signale unicu per evità falsi allarmi. A disturbazione in l'ambiente elettronicu causata da un tag o un'etichetta crea una situazione d'alarma chì solitamente indica chì qualcunu hè furzatu in buttega o caccendu un articulu prutettu da a zona.

A natura di a tecnulugia detta quantu largu pò esse u passaghju di uscita / entrata. I sistemi sò dispunibili chì coprenu da una navata stretta finu à una larga apertura di magazzini. Similmente, u tippu di tecnulugia influenza a facilità di schermatura (bloccu o detuning di u signale), a visibilità è a dimensione di l'etichetta, a percentuale di falsi allarmi, a percentuale di a percentuale di rilevazione (pick rate), è u costu.

A fisica di un tag EAS particulare è a tecnulugia EAS resultante determina chì gamma di frequenza hè aduprata per creà l'area di sorveglianza. I sistemi EAS spazianu da frequenze assai basse attraversu a gamma di frequenze radio. Similmente, ste sfarenti frequenze ghjocanu un rolu chjave per stabilisce e caratteristiche chì influenzanu u funziunamentu.

RICHIESTA IN LINEA