All Categories

Altre Lingue

1. Chì hè EAS? 
 
A Vigilanza Elettronica di l'Articuli hè un sistema chì prutege a merchenzie da i furti. Un sistema EAS hà trè cumpunenti:
1) Etichette è tag duru-sensori elettronichi chì sò attaccati à a merchenzie da perni o cordicelli;
2) Disattivatori è staccatori-aduprati à u puntu di vendita per disattivà elettronicamente l'etichetta è staccà e etichette rigide riutilizabili mentre l'articuli sò acquistati; 
3) Rilevatori chì creanu una zona di sorveglianza à e uscite o navi di cassa.
U prucessu EAS principia attaccendu etichette o tag duru à a merce. Quandu un articulu hè acquistatu, l'etichetta hè disattivata o l'etichetta dura hè eliminata. Tuttavia, se a merce cù una etichetta attiva o una etichetta dura hè purtata oltre u rilevatore, sona una alarma.
Oltre 800,000 sistemi EAS sò installati in u mondu, principalmente in u mercatu di vendita. Ciò include Apparel, Drug, Discount, Centri per a Casa, Ipermercati, Alimentazione, Intrattenimentu, è negozi di Specialità.
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------
2. Cumu Funziona i Sistemi EAS? 

I sistemi EAS operanu da un principiu simplice indipendentemente da u fabbricante o da u tippu specificu di tecnulugia aduprata: un trasmettitore invia un segnale à frequenze definite à un ricevitore. Questu crea una zona di sorveglianza, di solitu in una navata di pagamentu o una uscita in u casu di i negozi di vendita. À l'entrata in a zona, un tag o etichetta cù caratteristiche speciali crea una perturbazione, chì hè rilevata da u ricevitore. U mezu esattu cù u quale l'etichetta o l'etichetta interrompe u signale hè una parte distintiva di i diversi sistemi EAS. Per esempiu, tag o etichette ponu cambià u signale aduprendu una sèmplice giunzione à semiconduttore (u bloccu di basa di basa di un circuitu integratu), un circuitu sintonizatu cumpostu da un induttore è un condensatore, strisce magnetiche o fili soffici, o risonatori vibranti.
Per cuncepimentu, u signale disturbatu creatu da u tag è rilevatu da u ricevitore hè distintivu è micca prubabile di esse creatu da circustanze naturali. U tag hè l'elementu chjave, perchè deve creà un signale unicu per evità falsi allarmi. A perturbazione in l'ambiente elettronicu causata da un tag o etichetta crea una situazione di allarme chì di solitu indica chì qualcunu hè furzatu in negozio o caccendu un articulu prutettu da a zona.
A natura di a tecnulugia impone quant'è larga a navata di uscita / entrata pò esse. I sistemi sò dispunibili chì coprenu da una navata stretta finu à una larga apertura di u magazinu di u centru cummerciale. Similmente, u tipu di tecnulugia affetta a facilità di schermatura (bloccà o detuning u segnale), a visibilità è a dimensione di l'etichetta, a percentuale di falsi allarmi, a percentuale di a percentuale di rilevazione (tarifa di scelta), è u costu. particulari tag EAS è a tecnulugia EAS resultante determina quale intervallu di frequenza hè adupratu per creà l'area di sorveglianza. I sistemi EAS spazianu da frequenze assai basse attraversu a gamma di frequenze radio. Similmente, ste sfarenti frequenze ghjocanu un rolu chjave per stabilisce e caratteristiche chì influenzanu u funziunamentu.
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------
3. Cumu Funziona a Tecnulugia Acustu-Magnetica? 
 
I sistemi acustomagnetichi EAS utilizanu un trasmettitore per creà una zona di sorveglianza induve sò rilevate etichette è etichette. U trasmettitore manda un segnale di frequenza radio à una frequenza di 58 kHz (migliaia di cicli per secondu), ma a frequenza hè inviata in impulsi. U signale di trasmissione energizza un tag in a zona di sorveglianza. Quandu u polzu di u segnale di trasmissione finisce, u tag risponde, emettendu un singulu segnale di frequenza cum'è una diapason.
U segnale di tag hè à circa a stessa frequenza di u segnale di u trasmittente. Mentre u trasmittente hè spegne trà impulsi, u segnale di tag hè rilevatu da un ricevitore. Un microcomputer verifica u segnale di tag rilevatu da u ricevitore per assicurà chì sia à a frequenza ghjusta, si faci in tempu sincronizatu cù u trasmettitore, à u livellu ghjustu, è à u ritmu di ripetizione currettu. Se i criteri sò soddisfatti, si verifica una sveglia.
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------
4. Cumu Funziona a Tecnulugia Elettromagnetica? 
 
U sistema elettromagneticu EAS crea un campu elettromagneticu à bassa frequenza (e frequenze fundamentali trà 70 Hz è 1 kHz sò tipicamente aduprate) trà dui piedistalli in una navata di uscita o di cassa. U campu varia continuamente in forza è polarità, ripetendu un ciclu da pusitivu à negativu è torna à pusitivu di novu. Cù ogni mezu ciclu, a polarità di u campu magneticu trà i pedestalli cambia.
In risposta à u campu magneticu cambiante creatu da u trasmettitore, u duminiu di campu magneticu di u materiale di tag "cambia" bruscamente cume a forza di u campu varieghja passatu un puntu particulare, sia pusitivu sia negativu, durante ogni metà di u ciclu di trasmissione. Stu cambiamentu bruscu in u statu magneticu di u materiale di tag genera un signale momentariu chì hè riccu in armoniche (multipli) di a frequenza fundamentale. Aduprendu tecniche elettroniche di trasfurmazione di u signale, u sistema identifica chì l'armoniche sò à e frequenze è à i livelli adatti, è chì si verificanu à u mumentu propiu in relazione à u signale di u trasmettitore. Se i criteri sò soddisfatti si verifica una sveglia.
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------
5. Cumu funziona Swept-RF?

Cum'è altre tecnulugia EAS, swept-rf utilizza un trasmettitore per creà una zona di sorveglianza induve sò rilevate tag è etichette. U trasmettitore manda un signale chì varieghja trà 7.4 è 8.8 MHz (milioni di cicli à a seconda), ghjè per quessa hè chjamatu spazzatu; spazza nantu à una gamma di frequenze.
U signale di u trasmettitore energizza l'etichetta o l'etichetta spazzata-rf, chì hè cumposta da un circuitu chì cuntene un condensatore è un induttore o bobina, chì tramindui almacenanu l'energia elettrica. Quandu sò cunnessi inseme in un loop, i cumpunenti ponu passà l'energia avanti è indietro o "risunà". A frequenza à a quale risuona u circuitu hè cuntrullata adattendu a capacità di memoria di a bobina è di u condensatore. U tag risponde emettendu un signale chì hè rilevatu da un ricevitore.In più di u picculu signale di tag, u ricevitore risponde ancu à u signale trasmittente assai più grande. Rilevendu una differenza di fasa trà sti dui signali, è altre pruprietà di u signale tag, u ricettore ricunnosce a presenza di un tag è genera una alarma.

Per più infurmazione è altre dumande, per piacè cuntattate a nostra tecnica persone.
Dipartimentu Tecnicu: + 86-21-52360266 Ext: 8020
Direzzione: Johnson Gao

Support

Cuntatta ci

  • Tel: + 86-21-52353905
  • Fax: + 86-21-52353906
  • E-mail: hy@highlight86.com
  • Indirizzu: Sala 818-819-820, edifiziu B, St. NOAH, N ° 1759, Strada Jinshajiang, Distrettu Putuo, Shanghai, Cina.