All Categories

Altre Lingue

1. Chì ghjè EAS ? 
 
A Surveglianza Elettronica di l'Articuli hè un sistema chì prutegge a merchandise da u furtu. Un sistema EAS hà trè cumpunenti:
1) Etichette è etichette dure-sensori elettronichi chì sò attaccati à a merchandise per pins o cordini;
2) Disattivatori è detachers-utilizati à u puntu di vendita per disattivà elettronicamente e etichette è staccate e tags duru riutilizzabili cum'è l'articuli sò acquistati; 
3) Detectors chì creanu una zona di surviglianza à l'uscita o i corridoi di checkout.
U prucessu di l'EAS principia cù l'appiccicazione di etichette o etichette dure à a merchandise. Quandu un articulu hè acquistatu, l'etichetta hè disattivata o l'etichetta dura hè eliminata. In ogni casu, se a merchandise cù una etichetta attiva o una tag dura hè purtata da u detector, un alarme sona.
Più di 800,000 sistemi EAS sò stallati in u mondu sanu, principalmente in u mercatu di vendita. Questu include Apparel, Drug, Discount, Home Centers, Hypermarkets, Food, Entertainment, and Specialty stores.
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------
2. Cumu u travagliu di i Sistemi EAS ? 

I sistemi EAS operanu da un principiu simplice indipendentemente da u fabricatore o u tipu specificu di tecnulugia utilizata: un trasmettitore manda un signalu à frequenze definite à un receptore. Questu crea una zona di surviglianza, di solitu in un corridoiu di checkout o una surtita in u casu di i magazzini di vendita. À l'ingressu à l'area, una etichetta o una etichetta cù caratteristiche spiciali crea un disturbu, chì hè rilevatu da u receptore. I mezi esatti per quale l'etichetta o l'etichetta disturbanu u signale hè una parte distintiva di diversi sistemi EAS. Per esempiu, tags o etichette ponu alterà u signale usendu una semplice junction semi-conductor (u bloccu di basi di un circuitu integratu), un circuitu sintonizatu cumpostu da un inductor è un condensatore, strisce magnetiche morbide o fili, o risonatori vibranti.
Per designu, u signale disturbatu creatu da l'etichetta è rilevatu da u receptore hè distintivu è ùn hè micca prubabile di esse creatu da circustanze naturali. U tag hè l'elementu chjave, perchè deve creà un signalu unicu per evità falsi alarmi. U disturbu in l'ambiente elettronicu causatu da una etichetta o una etichetta crea una cundizione d'alarma chì generalmente indica chì qualcunu hè un furtellu o caccià un articulu prutettu da a zona.
A natura di a tecnulugia impone quantu largu pò esse u corridoiu di uscita / entrata. Sistemi sò dispunibuli chì coprenu da un corridoiu strettu finu à una larga apertura di u centru cummerciale. In listessu modu, u tipu di tecnulugia affetta a facilità di schermatura (bloccare o detuning u signale), a visibilità è a dimensione di l'etichetta, a tarifa di falsi alarmi, u percentualità di a tarifa di deteczione (pik rate) è u costu. L'etichetta EAS particulare è a tecnulugia EAS risultante determina quale intervallu di freccia hè utilizatu per creà l'area di surviglianza. I sistemi EAS varianu da frequenze assai bassu à a gamma di frequenze radio. In listessu modu, queste frequenze diverse ghjucanu un rolu chjave in stabilisce e caratteristiche chì affettanu u funziunamentu.
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------
3. How Acousto-Magnetic Technology Works? 
 
I sistemi EAS acustu-magnetici utilizanu un trasmettitore per creà una zona di surviglianza induve l'etichetta è l'etichetta sò rilevati. U trasmettitore manda un signalu di freccia radio à una freccia di 58 kHz (millaie di ciculi per seconda), ma a freccia hè mandata in impulsi. U signale di trasmissione energizes un tag in a zona di surviglianza. Quandu l'impulsu di u signale di trasmissione finisce, u tag risponde, emettendu un signalu di freccia unica cum'è un diapason.
U signale di tag hè à circa a listessa freccia cum'è u signale di trasmettitore. Mentre u trasmettitore hè off entre impulsi, u signale di tag hè rilevatu da un receptore. Un microcomputer cuntrolla u signale tag rilevatu da u receptore per assicurà chì hè à a freccia curretta, si trova in u tempu sincronizatu cù u trasmettitore, à u livellu propiu, è à a freccia di ripetizione curretta. Se i criterii sò scontri, un alarme si mette.
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------
4. Cumu funziona a tecnulugia elettromagnetica ? 
 
U sistema elettromagneticu EAS crea un campu elettromagneticu di bassa frequenza (frequenze fundamentali trà 70 Hz è 1 kHz sò tipicamente aduprate) trà dui pedestals in un corridoiu di uscita o checkout. U campu varieghja continuamente in forza è polarità, ripetendu un ciculu da pusitivu à negativu è torna à pusitivu novu. Cù ogni mezzu ciclu, a polarità di u campu magneticu trà i pedestali cambia.
In risposta à u campu magneticu cambiante creatu da u trasmettitore, u duminiu di u campu magneticu di u materiale di l'etichetta "cambia" bruscamente cum'è a forza di u campu varieghja passatu un puntu particulari, sia pusitivu sia negativu, durante ogni mità di u ciculu di trasmissione. Stu cambiamentu bruscu in u statu magneticu di u materiale tag genera un signalu momentaneo chì hè riccu in armonichi (multipli) di a freccia fundamentale. Utilizendu tecniche di trasfurmazioni di signali elettronichi, u sistema identifica chì l'armoniche sò à e frequenze è i livelli ghjusti, è chì si trovanu à u mumentu propiu in relazione à u signale di trasmettitore. Se i criteri sò scontri, un alarme si mette.
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------
5. Cumu Swept-RF Funziona?

Cum'è l'altri tecnulugii EAS, swept-rf usa un trasmettitore per creà una zona di surviglianza induve i tag è l'etichette sò rilevati. U trasmettitore manda un signalu chì varieghja trà 7.4 è 8.8 MHz (milioni di ciculi per seconda), per quessa hè chjamatu swept; si spazza nantu à una gamma di frequenze.
U signale di u trasmettitore energiza l'etichetta o l'etichetta swept-rf, chì hè cumpostu da un circuitu chì cuntene un condensatore è un inductor o bobina, tramindui chì almacenanu energia elettrica. Quandu sò cunnessi in un ciclu, i cumpunenti ponu passà energia avanti è avanti o "resonate". A frequenza à a quale u circuitu resonate hè cuntrullata da cunfurmà a capacità di almacenamento di a bobina è u condensatore. L'etichetta risponde emettendu un signalu chì hè rilevatu da un receptore. In più di u signale di tag petite, u ricevitore risponde ancu à u signale di trasmettitore assai più grande. Detectendu una differenza di fasa trà sti dui signali, è altre pruprietà di u signale tag, u receptore ricunnosce a presenza di una tag è genera una alarma.

Per più infurmazione è altre dumande, per piacè cuntattate i nostri persone tecniche.
Dipartimentu Tecnicu: + 86-21-52360266 Ext: 8020
Manager: Johnson Gao

Cuntatta ci

  • Tel: + 86-21-52353905
  • Fax: + 86-21-52353906
  • E-mail: hy@highlight86.com
  • Indirizzu: Sala 818-819-820, edifiziu B, St. NOAH, N ° 1759, Strada Jinshajiang, Distrettu Putuo, Shanghai, Cina.