All Categories
EN
  • Sistema di biblioteca EM
  • Sistema di biblioteca EM

Sistema di biblioteca EM

Dimensione di l'antenna: 1450 * 500 * 35mm 

francese voltage: AC 220V/110V 50/60Hz 1A

Dimensione di a scatula di cuntrollu: 360 * 320 * 120mm

Distanza di rilevazione: 700mm-1000mm

Ferro: 1set/ctn, 45KG, 0.35CBM

  • Info Produse

I sistemi EAS operanu da un principiu simplice indipendentemente da u fabricatore o u tipu specificu di tecnulugia utilizata: un trasmettitore manda un signalu à frequenze definite à un receptore. Questu crea una zona di surviglianza, di solitu in un corridoiu di checkout o una surtita in u casu di i magazzini di vendita. À l'ingressu à l'area, una etichetta o una etichetta cù caratteristiche spiciali crea un disturbu, chì hè rilevatu da u receptore. I mezi esatti per quale l'etichetta o l'etichetta disturbanu u signale hè una parte distintiva di diversi sistemi EAS. Per esempiu, tags o etichette ponu alterà u signale usendu una semplice junction semi-conductor (u bloccu di basi di un circuitu integratu), un circuitu sintonizatu cumpostu da un inductor è un condensatore, strisce magnetiche morbide o fili, o risonatori vibranti.

Per designu, u signale disturbatu creatu da l'etichetta è rilevatu da u receptore hè distintivu è ùn hè micca prubabile di esse creatu da circustanze naturali. U tag hè l'elementu chjave, perchè deve creà un signalu unicu per evità falsi alarmi. U disturbu in l'ambiente elettronicu causatu da una etichetta o una etichetta crea una cundizione d'alarma chì generalmente indica chì qualcunu hè robba o caccià un articulu prutettu da a zona.

A natura di a tecnulugia impone quantu largu pò esse u corridoiu di uscita / entrata. Sistemi sò dispunibuli chì coprenu da un corridoiu strettu finu à una larga apertura di u centru cummerciale. In u listessu modu, u tipu di tecnulugia affetta a facilità di schermatura (bloccare o detuning u signale), a visibilità è a dimensione di u tag, a tarifa di falsi alarmi, u percentualità di a tarifa di deteczione (pik rate) è u costu.

A fisica di un tag EAS particulari è a tecnulugia EAS risultante determina quale intervallu di frequenza hè utilizatu per creà l'area di surviglianza. I sistemi EAS varianu da frequenze assai bassu à a gamma di frequenze radio. In listessu modu, queste frequenze diverse ghjucanu un rolu chjave in stabilisce e caratteristiche chì affettanu u funziunamentu.

Tags caldi:

RICHIESTA IN LINEA